czwartek, 6 października 2011

Koniec przerwy :-)

Z przerażeniem spostrzegłam, że upłynęło mnóstwo czasu odkąd ostatni raz zaglądałam "twórczo" do mojego bloga.
Na swoje usprawiedliwienie mam tylko tyle: najpierw były wakacje, potem trochę przeróżnych zajęć a na koniec paskudne przeziębienie, które jeszcze trwa.

W tym miesiącu czeka mnie jeszcze jeden krótki wyjazd a potem - mam nadzieję - wreszcie robótki wrócą!


Na pociechę zrobiłam sobie biedroneczkę na koniczynie :-)

* * *
Czy wiecie, że do Wigilii już tylko 79 dni? :-))



7 komentarzy:

  1. Ojej, to rzeczywiście już całkiem blisko.Ale ja właściwie już skończyłam bombki i skarbonkę i skrzynkę i podkładki pod kubeczki, teraz tylko trzeba to "obfocić",popakować i wysłać do córci.
    A Twoja biedroneczka na koniczynce prześliczna . I jak zwykle kartki też piękne, nawet nie ma jak wybrać, która ładniejsza.
    A czemu tak długo Cie trzyma ta infekcja?Zdrówka Ci życzę,
    Miłego,;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za odwiedziny u mnie i życzenia.Czekam na Twój" twórczy" powrót:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Anabell- przed Świętami robię karteczki w sporych ilościach, więc bez żartów pora zacząć :-))
    Moje przeziębienia łatwo się do mnie przywiązują, ale to ostatnie postraszyłam w porozumieniu z "pierwszym kontaktem" i jest dobrze.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, planów pełna głowa, więc jest nadzieja :-D
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ta biedronka
    A karteczki cudowne
    A Wigilia - matko ! Muszę się spieszyć

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. oj,ale czas pędzi!!!

    ja na razie produkuję z dzieckami kartki na dzień edukacji!

    koniczynka super!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie przyjemność i motywacja.