wtorek, 27 lutego 2018

Mono i multi

Odwieczny dylemat twórczy: jak to zrobić?
Istotą techniki pergaminowej jest używanie białej kalki i wytłaczanie na niej mniej lub bardziej wyrafinowanych wzorów stosując przeróżne "formy nacisku" :-). Można rysować kontur, można go pominąć, by uzyskać subtelniejszy efekt. To jest kanon podstawowy.



Z drugiej strony łatwo znaleźć ładne kolorowe motywy do wydruku, są kredki, flamastry, tusze i farby dedykowane do używania na kalce; i czasem - potrzeba, żeby było inaczej.


I tak wędruję w pracy między obiema tendencjami  :-) 


4 komentarze:

  1. Bardzo ładne i w sumie nie ma sensu porównywanie - każda praca unikalna i piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie o porównywaniu chciałam... ot, tak, zadumałam się nad kwestią czy jestem konserwatywna czy postępowa :-))

      Usuń
  2. Piękne prace Asiu, podziwiam i te jednokolorowe i te w kolorach wszelakich:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie przyjemność i motywacja.