poniedziałek, 14 marca 2011

Kwiaty "porcelanowe"

Odkąd pamiętam, ten kubek był przedmiotem mojego pożądania:

Stał sobie wysoko na półce w domu moich rodziców, w miejscu niedostępnym dla małych, acz ciekawych rączek. Wartość posiadał jedynie sentymentalną i związaną z wojenną zawieruchą - pojawił się jako wypełniony po brzegi masłem podarunek od gospodyni proboszcza gdzieś na szlaku tułaczki dziadków, ale mnie zaczarowała namalowana na nim róża.

Dziś kubek stoi na mojej półce, cieszy moje oko i jest obiektem zainteresowania moich dzieci :-), a miłość do porcelanowych róż i wszystkich kwiatów w tym klimacie nie minęła.
Niedawno znalazłam parę ulubionych motywów i oprawiłam je w kształt wiosennych karteczek:





4 komentarze:

  1. piękny kubek!!!

    i karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama bym chciała mieć taki kubek, ale największa to ta wartość sentymentalna.
    Powstały cudne karteczki, takie wiosenne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mijko, Nerulo i Neskavko - dziękuję.
    Mimo wszystkich mód na wzory talerzowo-kubkowe, bawarskie kwiaty są dla mnie ciągle najładniejsze :-).

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie przyjemność i motywacja.