niedziela, 25 czerwca 2017

Portret lata

Pochylałam się nad białym obrazkiem a potem kolorowałam kalkę i ledwo zauważyłam, że przyszło lato.
Nie wiem, jakie będzie; mam nadzieję, że pogoda zadowoli wszystkich.


Może powinno tak wyglądać?


Bardzo dziękuję za komentarze pod poprzednim wpisem. Szczególnie Carol, która napisała o jeszcze jednym sposobie kolorowania kalki: można użyć kolorowej drukarki i wydrukować wybrane tło korzystając z zasobów własnych albo internetowych. W takim przypadku ważne jest, by przed dalszą pracą atrament na kalce bardzo dobrze wysechł.

Prace nad moją kartką z kolorowanej kalki trwają


2 komentarze:

  1. Wyszło fantastycznie. Mnie się podoba ta Dama. Pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oby lato chciało być ładne, bo na razie trwa karuzela deszczowo-burzowa.
      Pozdrawiam

      Usuń

Każdy komentarz to dla mnie przyjemność i motywacja.