poniedziałek, 25 czerwca 2012

ATC do oddania

Okazuje się, że mały format jest całkiem ciekawy :-) !
Mam dziś dwie karteczki ATC do oddania w dobre ręce.
Osobiście ich nie kolekcjonuję, ale może ktoś chciałby?...


Zainteresowanych proszę o wpis /w komentarzu/ z wybraną literką, ale zaznaczam, że karteczki przeznaczam jedynie dla blogerek (wszystkich, nie tylko "rękodzielnych").
Czekam do 6 lipca; jeśli chętnych będzie więcej - zrobię losowanie, bo karteczki są tylko te dwie.   
ATC mają na odwrocie metryczki i wymiary nie większe niż przepisowe.  

4 komentarze:

  1. obie cudne!!!!!!!

    ale lubię przekątne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo, po prostu! Ustawiam się po B:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :) Przyznaję bez bicia trafiłam do Ciebie przypadkiem a że pergamano nie widziałam 'na żywo' to chętnie bym takie ATC pomacała ;) B mi się bardziej podoba, choć obydwie są urocze . Pozdrawiam /violka

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie przyjemność i motywacja.