piątek, 31 maja 2013

Mądrość i magia

Dla jednych personifikacja Ateny -symbol mądrości, dla innych budząca grozę cicha towarzyszka Merlina czy naszych swojskich czarownic, a dla mnie wdzięczny temat robótkowy.
Sowy wydają mi się ciekawe, sympatyczne i czasem zabawne, jak te:
  
 Zdjęcie: <3 Our World's View & Positively Beautiful 

Mam piękną zawieszkę w kształcie sowy z bursztynowym brzuszkiem, ale nie wierzę ani w to, że w cudowny sposób doda mi mądrości i przenikliwości,  ani że sprowadzi jakieś nieszczęście.
Dlatego bez żadnych uprzedzeń prezentuję dwie ostatnio wykonane sówki:
                                                                                
                
Obrazki mieszczą się w ramkach 15x21cm a same sylwetki mają po 13cm wysokości.

Jedyne nieszczęście, jakie na mnie sprowadziły, to bolący palec :)) - sporo namachałam się nożyczkami!
   

4 komentarze:

  1. świetne są i jakie mądre;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale perfekcyjne ażurki,nie dziwię się ze palce bolą

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam....sówki są przepiękne♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Pergamin jest super - zamierzam zgłębić tą technikę. Twoje sówki są świetne.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie przyjemność i motywacja.